Značka Freya získala nejstylovější nominaci od CoolBrands, kterou každý rok získávají nejlepší značky.

16 říj

Vždy se odlišuje a každou sezónu se trefí do nového trendu, proto získala značka Freya lingerie nejstylovější nominaci od CoolBrands, kterou každý rok získávají nejlepší značky.
coolbrand logo
Na základě rozhodnutí poroty sestávající z nejvlivnějších a nejtrendovějších členů, mezi které patří např. Daisy Lowe, Julien Macdonald a Sadie Frost, udělila odborná rada CoolBrands a tisíce zákazníků značce Freya nominaci na základě seznamu kritérií, které přesně vystihují význam slova „cool“.

Nejnovější kolekce značky Freya představená pro sezónu jaro-léto 2013 optimalizuje energický a vyhraněný styl značky, která spojuje veselé zářivé barvy s dokonale tvarujícími detaily. Na novou kolekci spodního prádla a plavek jako např. Tropics, Flourish, Acapulco a Dreamer dostáváme samé skvělé reakce.

Ann Marie Manley, vedoucí marketingu značky Freya uvedla: „Kdybychom řekli, že jsme touto nominací nadšení, bylo by to slabé slovo! CoolBrands vyhledává nejstylovější značky v zemi, hledá nejlepší styl, inovace, originalitu, autentičnost, to, co je žádoucí a jedinečnost; je absolutně fantastické, že značku Freya nominovali na základě těchto atributů. Freya je na špici a neustále posouvá hranice, a to jak svým jedinečným stylem kolekcí, tak i kampaní. Freya byla první značkou spodního prádla, která používala aplikace jako Spotify, QR kódy a Aurasma, a účast na prestižních akcích jako Mobo Awards jen přispěla k našemu „cool“ věhlasu. V poslední době jsme měli možnost díky spuštění naší kampaně s podprsenkami Deco nazvané 365 dnů s Deco vidět různé styly fanoušků značky Freya z celého světa a přesvědčit se o tom, jak jsou příznivci značky Freya styloví a cool; naše mikro stránka http://www.freyadeco365.com zaznamenala 50 000 návštěv.”

Nominaci značky Freya nyní posoudí rada CoolBrands, která poté zveřejní konečné umístění značek na konci září tohoto roku.

Napsat komentář